Ertürk Online

aut non tentaris aut perfice…

Published by

on

    – Semih Bey İlkkan bize ne iş yaptığını söylemiyor. Bilmiyoruz yani ailesi olarak.
    – İsim neydi sizin?
    – Yılmaz.
    – Şimdi Yılmazcım, bir üretim kanadı var bir de nakliye kanadı var. Bir de işte uygulama öncelikli yazılım güvenliği sebebiyle ortaya çıkan açıklar var. Diyelim ki bir ürünün üretim bandı operasyonları sırasında sisteme yanlış girildi…
    – Siz de o noktada mı devreye giriyorsunuz?
    – Yok. Şimdi diyelim ki, ürünün üretimi artı ilk alıcıya ulaşması diyelim. Noluyor orda sistem içinde bazı adımlar var. Bu uygulayıcı artı yüklenici buluştular mesela. Dediler ki, üretim bandı sisteminde açık var dediler.
    – Anladım Semih Bey çok teşekkür ederim…
    – Anladın mı Yılmazcım? Biz işte ancak orada devreye girebiliyoruz.
    – Tabii, tabii…
    – Arkadaşlar ben kaçtım, size afiyet olsun. Görüşmek üzere.
    – Görüşmek üzere, çok sağolun.

    – Sana bir şey diyeyim mi bak. Bence insanlar kazanmak istedikleri paraya göre g*tlerinden bir iş uyduruyorlar ve o işte çalışıyorlar.

    Leave a comment

    Previous Post
    Design a site like this with WordPress.com
    Get started